Nova politika privatnosti na Facebooku od 1. januara

fbookpp

Društvena mreža Facebook uskoro počinje da primjenjuje novu politiku privatnosti koja će navodno pomoći korisnicima da imaju kontrolu nad svojim nalogom.

Nove Osnove privatnosti (Privacy Basics) nudi infromacije upravo o tome. Facebook po svemu sudeći uvodi opciju provjere privatnosti, podsjetnik za osobe koje objavljuju javne postove i jednostavniji birač publike.

Takođe, korisnici koji pristupaju Facebooku putem mobilnih aplikacija moći će da odaberu opciju isključivanja nekih reklama na wall-u, a kompanija najavljuje i bolji pregled reklama.

S tim u vezi, Facebook navodi da sada reklame prilagođava korisniku u okviru internet bihejvioralnog reklamiranja.

Nova politika privatnosti ima za cilj i da pruži korisnicima mogućnost da saznaju više o tome koje njihove podatke Facebook koristi i u koje svrhe.

Tako kompanija tvrdi da joj podaci o lokaciji pomažu da ponudi relevantne reklame korisnicima, a da uzimanje informacija o bateriji i signalu mreže pomaže da aplikacija bolje funkcioniše.

Sajt takođe testira i Buy dugme koje će omogućiti vlasnicima naloga na Facebooku da kupuju, a da ne napuštaju stranice društvene mreže.

Promene stupaju na snagu od 1. januara 2015. a Facebook tvrdi da je za sada dobio pozitivne kritike.

Kompanija tvrdi da ranije postavljena podešavanja neće biti izmijenjena ovim updateom.

Izvor: B92

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *