Čavrljanje s kućnim aparatima više nije SF

LG_Smart_Appliances_Main_500Zamislite scenu – žurite kući, gladni ste, ali niste sigurni što imate u frižideru. Zašto ne biste poslali poruku tom kućnom aparatu putem chat aplikacije, koju ionako koristite na mobilnom? Odgovor stiže u sekundi i bez brige možete poći kući ili u kupovinu. Ne, to nije daleka budućnost, usluga chatovanja s kućnim aparatima putem već je u ponudi na korejskom tržištu, a uskoro bi mogla biti i u ostatku svijeta. Riječ je o LG-evom HomeChatu, koji kombinuje Natural Language Processing (NLP) i Line, popularnu azijsku chat aplikaciju koja polako osvaja i zapadno tržište.

Aparati koji koriste HomeChat za sada su frižider s kamerom, mašina za veš i rerna.Uz chatovanje, kroz opciju Quick Button lako će se moći pristupiti najčešće korištenim opcijama na tim aparatima, a mogu se uključiti različita “stanja” – godišnji odmor, odsutnost i vraćanje kući – kako bi aparat štedio energiju ili se uključio. Frižider s kamerom omogućiće uvid u svoju unutrašnjost, pa preko chata možete lako vidjeti što vam nedostaje, saznati kojim je namirnicama istekao rok trajanja ili slagati recepte i plan obroka.

Mašinu za veš možete jednostavno pokrenuti porukom, tako da ciklus pranja bude dovršen taman kad se vratite kući s posla. Što se tiče rerne, mogu se odabirati recepti, a rerna se može i unaprijed zagrijati kako bi sve bilo spremno u željenom trenutku…

Usluga je zanimljiva, posebno jer je u nju uključena aplikacija Line, koju već koristi 400 miliona ljudi, tako da je lako među prijatelje “ubaciti” i mašinu, frižider ili rernu.

LG je najavio da će brbljavi kućni aparati biti uskoro dostupni i na drugim tržištima.

Izvor: Netokracija

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *